
Motivoidutko työssäsi auttamisesta ja tuen antamisesta asiakaspalvelutilanteissa? Arvostatko työyhteisöä, missä kannustetaan, puhalletaan yhteen hiileen ja tarjotaan kasvumahdollisuuksia? 🌟
KSMYK on Jyväskylässä kotipaikkaansa pitävä ja valtakunnallisesti toimiva henkilöliikenteen palvelukeskus ja osa Jyväskylän Aluetaksi konsernia. Olemme avanneet uuden toimistomme Vaasan Kivihakaan hyvien kulkuyhteyksien päähän. Vahvan kasvun myötä etsimme nyt KSMYKlle Asiakasneuvojia Vaasaan. Lämpimästi Tervetuloa mukaan KSMYKin lämminhenkiseen tiimiin luomaan ainutkertaisia asiakaskokemuksia!
👷 TYÖTEHTÄVÄ
Toiminnan laajentuessa etsimme nyt useita Asiakasneuvojia taksinvälityskeskukseen toteuttamaan asiakaspalvelua palvelukokonaisuudessa, johon sisältyy asiakkaiden palvelemista sekä suomen että ruotsin kielellä. Työssäsi toimit osana lämminhenkistä ja yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöä ja autat asiakkaita monikanavaisesti tilauksiin liittyvissä asioissa puhelimitse, sähköpostin ja chatin välityksellä.
Toimit tärkeänä linkkinä asiakkaiden ja kuljettajien välillä. Otat vastaan asiakkaiden yhteydenottoja, välität tilaukset järjestelmään, seuraat tilauksien etenemistä, yhdistelet ja järjestelet matkoja sekä autat asiakkaita heidän tarpeissaan. Tehtävässäsi olet tärkeässä roolissa laadukkaan asiakaspalvelun varmistamisessa ja vastaat asiakkaan kuljetuskokonaisuuden onnistumisesta.
Työ on jaksotyötä kuuden viikon tasoittumisjaksossa. Jakson työaika on enintään 225 tuntia, jolloin viikoittainen työaika on enintään 37,5 tuntia. Vuorotyöstä johtuen viikoittainen työaika voi vaihdella ja viikoittaisten työtuntien keskiarvo on n. 32h/vko. Vähimmäistyöaika on 70% kuuden viikon maksimityöajasta. Työvuorot suunnitellaan perusvahvuuden lisäksi aina työmäärän ja ruuhkahuippujen mukaan ja ne alkavat porrastetusti työvuorolistan mukaan, joka suunnitellaan kuudeksi viikoksi kerrallaan. Työt alkavat palkallisella perehdytyksellä toukokuun puolivälin jälkeen. Työssä ei ole mahdollisuutta etätyöskentelyyn. Työpiste sijaitsee osoitteessa Moreenikuja 1.
TEHTÄVÄSSÄ MENESTYMINEN EDELLYTTÄÄ:
💪 Suomen tai ruotsin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Pystyt myös tarvittaessa kommunikoimaan englanniksi
💪 Mahdollisuutta sitoutua kolmivuorovuorotyöhön
💪 Hyviä IT taitoja, omaksut myös uusia järjestelmiä vaivattomasti
💪 Kiinnostusta asiakaspalvelutyöhön
Työntekijänä odotamme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja ja aitoa auttamisen halua. Työskentelyotteeltasi olet aktiivinen, itseohjautuva ja järjestelmällinen. Kykenet ratkaisemaan ongelmia ja priorisoimaan työtäsi järjestelmällisellä otteella. Omaksut vaivattomasti uusia järjestelmiä ja IT-taitosi ovat hyvällä tasolla. Pystyt palvelemaan asiakkaita puhelimitse ja samanaikaisesti hallitsemaan järjestelmässä tehtävää työtä. Et myöskään kavahda kiirettä, vaan toimit paineen alla rauhallisesti, mutta tehokkaasti. Olisi hienoa, mikäli sinulta löytyy jo kokemusta puhelimitse tai monikanavaisesti tehtävästä asiakaspalvelutyöstä, mutta tärkeintä tehtävässä on suomen ja ruotsin kielen hallinta ja motivaatio kasvaa asiakasneuvojan tehtävissä.
💙MITÄ TARJOAMME
Erinomaisen mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelutehtävissä luotettavassa ja vakaassa organisaatiossa. Saat ympärillesi työstään innostuneen ja kannustavan työyhteisön, jossa jokaisen työtä arvostetaan! Yrityksessä vallitsee erinomainen yhteishenki ja tekemisen kulttuuri, joka näkyy myös hyvissä työtyytyväisyystuloksissa. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omiin työvuoroihisi sekä työnkuvaasi. Osaamisen karttuessa pääset tutustumaan myös muiden tiimien työtehtäviin, ja sinulla on erinomaiset mahdollisuudet kehittää osaamistasi ja urapolkujasi, sillä KSMYKlla arvostetaan moniosaajuutta. Työsuhde solmitaan alkuun Adeccon kanssa ja 6 kk jälkeen hoidettuasi työsi parhaan taitosi mukaan, sinun on mahdollista jatkaa työsuhdetta kumppanimme Keski-Suomen Matkojenyhdistelykeskus Oy:n kanssa. Palkkauksessa sovelletaan autoliikennealojen toimihenkilöiden työehtosopimusta, lähtöpalkka tehtävässä on 13,25€/h (sis. 5% kielitaitolisän) + mahdolliset vuorolisät.
📢TIETOA HAKUPROSESSISTA
Liity rohkeasti mukaan luomaan mitä parhaimpia palvelukokemuksia Keski-Suomen Matkojenyhdistelykeskus Oy:n asiakkaille! Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi oheisen linkin kautta, kuitenkin viimeistään 8.5.2025. Olisi myös mahtavaa, mikäli pääsisimme kuulemaan sinusta lyhyesti hakulomakkeelta löytyvän videoesittäytymisen kautta. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia haun aikana ja tehtävät täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Hakuprosessista vastaa Adecco Finland ja lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Heidi Hämäläinen sähköpostitse:
📩 Heidi Hämäläinen (heidi.hamalainen@adecco.fi)
Kiitos hakemuksestasi! ⭐