TYÖTEHTÄVÄ
Customer Support Coordinator roolissa päävastuutehtäväsi tulevat koostumaan toimituslogistiikan eli tilaus-toimitus syklin hallinnoinnista ja organisoinnista logistiikkatoimijoiden kanssa. Luot tilauksia SAP-järjestelmään, hallinnoit palautuksia sekä reklamaatioita. Autat tarvittaessa logistiikan toimituksissa ja noudoissa sekä myyntipalvelun tehtävissä. Lisäksi tehtäviisi voivat kuulua laskutuksen käsittelyä, verkkokaupan hallinnointia sekä yhteydenpitoa asiakkaisiin sähköpostitse ja puhelimitse. Perehdytys työtehtäviin alkaa tammikuun 2024 aikana ja työt alkavat helmikuussa 2024. Tunnit vaihtelevat kevään aikana 0-37,5 h/vko välillä mutta sesongin ollessa kuumimmillaan kesällä, töitä on tarjolla kokoaikaisesti. Pystyt siis ennen kesää sovittamaan tehtävän hyvin esimerkiksi opintojen oheen. Työt sijoittuvat arkipäiville klo 8-17 välille. Työpaikka sijaitsee Helsingin Kalasatamassa ja työtä tehdään hybridityömallilla.
Customer Support Coordinator roolissa työskentelet vuokratyösuhteessa, jolloin Adecco on työnantajasi. Työsuhde alkaa tammikuun 2024 aikana yksittäisinä perehdytys päivillä ja työt alkavat osa-aikaisena helmikuun 2024 aikana. Sesonki kestää elo-syyskuun loppuun asti.
MITÄ TARJOAMME
Tarjoamme joustavan sesonkityön keväälle sekä mahdollisuuden oppia paljon tämän vuoden makeimmasta työtehtävästä. Lisäksi huipputiimin, jossa vallitsee hyvä ilmapiiri ja yhdessä tekemisen kulttuuri. Tuleva kollegasi kuvailee työtään näin:
"Parasta työssäni täällä myyntipalvelussa on ehdottomasti tiimityö ja se, että pääsen olemaan tekemisissä erilaisten asiakkuuksien kanssa, selvittelemään monipuolisia tilanteita ja kehittämään projektinhallinnan taitojani vaativissa työtehtävissä".
Lisäksi tarjolla:
- Toimistolla jäätelöä niin paljon kuin maistuu
- Lounasetu
ODOTAMME SINULTA
Tehtävässä menestymiseksi sinulla on jo aiempaa kokemusta tilausten ja toimitusten käsittelystä. Et pelkää tarttua puhelimeen ja toimit proaktiivisesti. Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito. Ruotsin kielen taidosta on etua.
Työtehtävän kannalta tärkeitä ominaisuuksia ovat:
- hyvät IT-taidot, SAP kokemus eduksi
- iloinen ja palveluhenkinen asenne
- hyvät tiimityöskentelytaidot
OTA YHTEYTTÄ
Haethan tehtävää 10.12.2023 mennessä. Jos sinulla on kysyttävää työtehtävästä tai hakuprosessista, otathan yhteyttä hausta vastaavaan Senior HR konsulttiin Adeccolla: Anniina Nyholm, Adecco 0406822644, anniina.nyholm@adecco.fi.
Ensimmäinen haastattelukierros tullaan suorittamaan videohaastattelutyökalun avulla. Seuraathan siis aktiivisesti sähköpostiasi.
Kiitos hakemuksestasi!
Huomioithan, että emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse tietosuojasyistä.
AVAINSANAT
Customer Service Coordinator, Helsinki, Adecco, tilaus-toimitusketjun hallinta, SAP