Announcement bar for clients

Asiakasneuvoja, avoin hakemus

  • Kategoria
    Asiakaspalvelu
  • Työpaikan tunniste
    00052954
  • Sopimus
    Määräaikainen

Motivoidutko työssäsi auttamisesta ja tuen antamisesta asiakaspalvelutilanteissa? Arvostatko työyhteisöä, missä kannustetaan, puhalletaan yhteen hiileen ja tarjotaan kasvumahdollisuuksia? Hienoa, etsimme jatkuvasti asiakasneuvonnan osaajia Jyväskylän Aluetaksi Oy:n lämminhenkiseen tiimiin!

Jyväskylän Aluetaksi Oy:n tarina alkaa vuodesta 1992, kun Jyväskyläläiset ja Muuramelaiset taksiyrittäjät halusivat perustaa oman tilauskeskuksen vaikuttaakseen tilausliikenteen toimintakulttuuriin ja henkilöstön työtyytyväisyyteen. Tähän päivään mennessä toiminta on laajentunut ja Jyväskylän Aluetaksi Oy vastaanottaa asiakkaidensa kuljetuspalvelutilauksia vuoden jokaisena päivänä ja kaikkina vuorokauden aikoina. Yrityksen tavoitteena on tarjota luotettavaa ja turvallista kuljetuspalvelua eri asiakasryhmille, joita palvelevat tiimeissä Jyvässeudulta käsin eri puolelle Suomea. Tutustu Jyväskylän Aluetaksi Oy:n työyhteisöön ja työnkuvaan lisää: https://www.youtube.com/watch?v=baQ0sN8TQJM

Asiakasneuvojana autat asiakkaita tilauksiin liittyvissä asioissa puhelimitse, sekä myös sähköpostin ja chatin välityksellä. Toimit tärkeänä linkkinä asiakkaiden ja kuljettajien välillä. Otat vastaan asiakkaiden yhteydenottoja, välität tilaukset järjestelmään, seuraat tilauksien etenemistä ja autat asiakkaita heidän tarpeissaan. Saat työhösi kattavan perehdytyksen. Perehdytysjakson kesto riippuu palvelutiimistä, johon asetut (1-4kk). Työ on kolmivuorotyötä ja työtä tehdään vuoden jokaisena päivänä. Perehdytysjaksolla työskennellään päivävuorossa, mutta perehdytyksen jälkeen työ on pääsääntöisesti kolmivuorotyötä ja sinulla on hyvät mahdollisuudet vaikuttaa myös omiin työvuorotoiveisiin. Työ on luonteeltaan jaksotyötä kuuden viikon tasoittumisjaksossa. Jakson työaika on enintään 225 tuntia, jolloin viikoittainen työaika on keskimäärin enintään 37,5 tuntia. Työvuorot suunnitellaan perusvahvuuden lisäksi aina työmäärän ja ruuhkahuippujen mukaan. Työvuoroissa sinua tukee osaava tiimi, jolta saat kaiken avun ja tuen työssäsi menestymiseen.

Odotamme sinulta
Hyviä vuorovaikutustaitoja ja aitoa auttamisen halua. Työskentelyotteeltasi olet aktiivinen ja itseohjautuva. Tyytyväiset asiakkaat saavat hymyn huulillesi ja tuovat työllesi merkityksen. Hallitset suomen kielen suullisesti ja kirjallisesti ja pystyt tarvittaessa kommunikoimaan myös englanniksi. Omaksut uusia järjestelmiä helposti ja sinulla on perus IT-taidot. Työntekijänä sinulla on taito kääntää haasteet voitoksi ja löytää jokaiseen tilanteeseen asiakasta tyydyttävä ratkaisu.

Tarjoamme sinulle
Erinomaisen mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelutehtävissä luotettavassa ja vakaassa organisaatiossa. Saat ympärillesi työstään innostuneen ja kannustavan tiimin, jossa jokaisen työtä arvostetaan! Yrityksessä vallitsee erinomainen yhteishenki ja tekemisen kulttuuri, joka näkyy myös hyvissä työtyytyväisyystuloksissa.

Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omiin työvuoroihisi sekä työnkuvaasi. Osaamisen karttuessa pääset tutustumaan myös muiden tiimien työtehtäviin, ja sinulla on erinomaiset mahdollisuudet kehittää osaamistasi ja urapolkujasi. Työpiste sijaitsee Jyväskylän keskustassa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Palkkauksessa sovelletaan autoliikennealojen toimihenkilöiden työehtosopimusta.

Etsitkö uusia urahaasteita asiakaspalvelutehtävien parista? Liity rohkeasti mukaan luomaan mitä parhaimpia palvelukokemuksia Jyväskylän Aluetaksi Oy:n asiakkaille ja jätä avoin hakemuksesi oheisen linkin kautta.

Hakuprosessista vastaa Adecco Finland ja lisätietoja tehtävästä antaa:

Heidi Hämäläinen p. 040 558 9342 / heidi.hamalainen@adecco.fi

Katso myös nämä työpaikat

Copyright © Adecco Finland 2022