Service Desk- työntekijä, Espoo

Uusi
  • Kategoria
    Lähituki / Helpdesk
  • Työpaikan tunniste
    00035083
  • Sopimus
    Määräaikainen

Etsimme kansainväliselle asiakkaallemme Service Desk- työntekijää 6 kuukauden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen. Työ on kokopäiväinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävä on ihanteellinen mahdollisuus esimerkiksi henkilölle, joka haluaa arvokasta työkokemusta isosta kansainvälisestä yrityksestä IT-tehtävistä. Työskentelypaikka sijaitsee Espoossa.

Työtehtäviisi kuuluvat:

- EMEA alueen service desk tukihenkilönä toimiminen osana tiimiä; käytössä on tikettijärjestelmä, ja kommunikointi tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse
- 1,5 -tason service desk tukitehtävät
- Ongelmien ratkominen esim. (Outlook, OneDrive, OneNote, Sharepoint, MS Powerpoint, Yammer) ja mm. käyttöoikeuksien antaminen sekä järjestelmien päivittäminen

Toivomme sinulta:

- Mielellään IT-alan koulutusta tai vastaavia taitoja sekä aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
- Hyvää englannin ja suomen kielen taitoa
- Yhteistyökykyä, hyvää asiakaspalveluasennetta, selkeää ulosantia ja hyvää paineensietokykyä

Työaika on liukuva 07.30-16.30 arkisin ja 38h/vko.

Kiinnostuitko?

Ota kiinni hienosta mahdollisuudesta kansainvälisessä ja mielenkiintoisessa yrityksessä, jossa pääset myös kehittymään ja oppimaan uutta. Laita hakemus ja CV:si palkkatoiveineen joko Adeccon sivujen kautta www.adecco.fi, tai sähköpostiin juhani.aikas@adecco.fi. mahdollisimman nopeasti. Haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Juhani Äikäs, 0406634711, juhani.aikas@adecco.fi.

Adecco Group on maailman johtava henkilöstöpalvelualan yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Olemme Henkilöstöpalveluyritysten liiton auktorisoima yritys ja kauttamme työskentelee päivittäin satoja ammattilaisia eri aloilla. Rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme.