Osa-aikainen HR Assistentti

Uusi
  • Kategoria
    HR ja rekrytointi
  • Työpaikan tunniste
    00040965
  • Sopimus
    Määräaikainen

Etsimme osa-aikaista HR assistenttia äitiyslomasijaisuuteen suurelle kansainväliselle asiakkaallemme Espooseen. Työ sopii erityisen hyvin toisen työn tai vaikkapa opintojen rinnalle, sillä töitä on tarjolla n.6h viikossa hyvin joustavilla työajoilla.

Tehtävät pitävät sisällään saapuvien ja lähtevien henkilöstöhallinnon asiakirjojen käsittelyä, viestintää viranomaisten suuntaan sekä muiden yleisten hallinnollisten tehtävien hoitamista. Työ tapahtuu hyvin kansainvälisessä ympäristössä ja työkielenä käytät päivittäin sekä englantia että suomea. Työssä saattaa usein olla monta rautaa tulessa, joten kyky priorisoida ja hoitaa monia asioita saman aikaisesti on tärkeää tehtävässä pärjäämisen kannalta. Työ vaatii myös erityistä tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta tehtävässä käsiteltävien tietojen arkaluontoisuuden vuoksi.

Mikäli sinulta löytyy seuraavat vaatimukset, laita hakemus tulemaan!
- Vähintään vuoden työkokemus henkilöstöhallinnosta TAI HR alan koulutus
- Erinomainen englannin- ja suomen kielen taito
- Olet luonteeltasi yksityiskohtiin tarttuva ja tunnollinen
- Kykenet työskentelemään itsenäisesti ja hoitamaan monia asioita saman aikaisesti

Tässä on loistava mahdollisuus päästä hyödyntämään esimerkiksi opinnoista saatua HR osaamista käytännössä ja oppia samalla kuinka työskentely kansainvälisessä HR tiimissä hoituu.

Laita hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon Senior HR konsultti Suvi Ikola, 046 875 0107, suvi.ikola@adecco.fi

Adecco Group on maailman johtava henkilöstöpalvelualan yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Kauttamme työskentelee päivittäin satoja ammattilaisia eri aloilla. Rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme.