Asiakaspalvelija CityBike Finland Oy:lle

Uusi
  • Kategoria
    Asiakaspalvelu
  • Työpaikan tunniste
    2201753
  • Sopimus
    Määräaikainen

Helsingin ja Espoon kaupunkipyöräpalvelu yhdistää julkisen liikenteen kaupunkipyöräpalvelun kanssa niin, että pyöräilystä tulee osa helsinkiläisten ja espoolaisten jokapäiväistä liikkumista. Kaupunkipyöräpalvelu vaatii kattavan pyöräverkoston lisäksi hyväkuntoiset pyörät sekä varmuuden niiden saatavuudesta ja luotettavuudesta. Kaupunkipyöräpalvelu on tarkoitettu myös turisteille ja se auttaa kaupunkikuvan parantamisessa.

 

Kaupunkipyörät otetaan taas käyttöön keväällä 2019. Vuonna 2019 kaupunkipyörillä voi rullailla entistä useampi. Helsingissä on silloin käytössä 2 380 pyörää ja 238 pyöräasemaa alueella, joka ulottuu kantakaupungista Pitäjänmäelle, Oulunkylään ja Puotilaan asti. Espoossa kaupunkipyöriä on yhteensä 1 050 ja asemia 105.

 

Lisää tietoa kaupunkipyöräpalvelusta: www.hsl.fi/kaupunkipyörät

 

Haemme nyt CityBike Finland Oy:lle Kaupunkipyöräprojektiin määräaikaiseen työsuhteeseen Helsinkiin reippaita asiakaspalveluhenkilöitä, jotka hoitavat sekä Helsingin että Espoon asiakaspalvelun. Tarjolla on eri pituisia työsuhteita ja ensimmäiset aloitukset ovat helmikuun lopulla ja työ kestää pisimmillään marraskuun puoliväliin asti. Työtä tehdään myös iltaisin ja viikonloppuisin. Tehtävä on kokopäiväinen. Työsopimus solmitaan valittujen työntekijöiden ja Adeccon välille.

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. IT-taitosi ovat ajan tasalla ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus contact /call center- tai puhelintyöstä auttaa sinua tehtävässä menestymisessä. Käytät työssäsi sujuvasti suomea, ruotsia ja englantia.

 

Persoonana olet sosiaalinen ja positiivinen asiakaspalvelija. Olet tehokas, ongelmanratkaisukykyinen ja joustava. Asenteeltasi olet asiakaslähtöinen, omatoiminen, yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka ottaa vastuun työstään. Hymy kuuluu äänestäsi ja pysyt rauhallisena myös haastavissa asiakaspalvelutilanteissa.

 

Asiakaspalveluhenkilön tehtävässä hoidat puhelimitse ja sähköpostitse asiakaspalvelua sekä -neuvontaa ja pidät yhteyttä kaupunkipyörätiimiin. Ratkaiset mahdollisuuksien mukaan asiakkaan ongelmia jo puhelinsoiton aikana ja tarvittaessa ohjaat asian eteenpäin. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana Kaupunkipyörätoimintaa.

 

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä mukavassa työyhteisössä ja mielenkiintoisessa projektissa. Saat työhön kattavan perehdytyksen.

 

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen www.adecco.fi –sivulla ja liitä mukaan CV ja hakemusteksti, jossa kerrot, miksi juuri sinä olet hyvä valinta avoimeen tehtävään. Kerro hakemuksessasi myös, että millaisella aikavälillä pystyisit työskentelemään. Viimeinen hakupäivä on 28.2.2019. Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla HR-konsultti Mia Kettuselle numeroon 040 845 1012 tai sähköpostitse mia.kettunen@adecco.fi.


Adecco Group on maailman johtava henkilöstöpalvelualan yritys. Adecco Finland Oy on ollut toiminnassa vuodesta 1997. Olemme Henkilöstöpalveluyritysten liiton auktorisoima yritys ja kauttamme työskentelee päivittäin satoja ammattilaisia eri aloilla. Rekrytoimme ammattilaisia myös suoraan asiakasyrityksiimme.